English version privacy policy

Privacy Policy "VeiligWerk" dienst

Index

Toepasselijkheid van deze privacy policy.

Deze privacy policy is van toepassing op de dienst "VeiligWerk" welke wordt aangeboden via de app en bijbehorende website https://veiligwerk.net. Dit omvat alle software en achterliggende toepassingen waarin gegevens worden verwerkt, opgeslagen en toegepast ten aanzien van de dienst.

Welke informatie verzamelen wij?

VeiligWerk verwerkt uw persoonsgegevens. VeiligWerk b.v. treedt hierbij op als verwerker in de zin van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

De gegevens die wij van u registreren zijn:

  • Datum van aanmelding
  • (zakelijke) e-mailadres en telefoonnummer
  • Voor en achternaam
  • Alle gegevens die u in een melding of ander soort formulier invult
  • De locatie van de gebruiker bij het maken van een melding, als hij/zij de optie kiest om de huidige locatie te gebruiken.
  • Aangebrachte relaties (e.g. behorend bij business unit, leidinggevende, naam van de organisatie)
  • Doorgegeven melding(en)
  • Naam van het project

Wij bewaren de verstrekte gegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze gebruiksvoorwaarden en SaaS- overeenkomst tussen het gebruikende bedrijf en VeiligWerk genoemde doeleinden te bereiken. Wij hanteren de wettelijke bewaartermijn van 7 jaar, afhangend van de gegevens en documenten. Gegevens worden binnen 60 dagen van het systeem verwijderd wanneer het gebruik van de opdrachtgever van VeiligWerk (uw werkgever / opdrachtgever) stopt.

Tot welke gegevens vraagt VeiligWerk toegang?

  • Toestemming geven op de VeiligWerk.net website:
    Bij het maken van een melding, als de gebruiker voor de optie "Gebruik de huidige locatie" kiest, vraagt de browser voor toestemming om de huidige locatie te gebruiken. Het doorgeven van de locatie is essentieel voor het oplossen van onveilige situaties, maar de gebruiker kan ook ervoor kiezen om geen toestemming te geven en zelf de locatie toe te voegen.
  • Toestemming geven in de VeiligWerk app:
    Bij het eerste gebruik van de VeiligWerk app wordt de gebruiker gevraagd om VeiligWerk toegang te geven tot de locatievoorzieningen. Het doorgeven van de locatie is essentieel voor het oplossen van onveilige situaties.
    Bij het aanmaken van de eerste melding, vraagt VeiligWerk toegang tot de foto's of/en tot de camera om een foto aan de melding te kunnen toevoegen. Een foto toevoegen is niet verplicht maar maakt de gemelde situatie duidelijker en helpt bij het oplossen van gevaarlijke situaties.

Wat doen wij met deze informatie?

Alle informatie welke wij verzamelen kan gebruikt worden op de volgende manieren:
  • De werking en toepassing van de applicatie
  • Het versturen van push berichten en e-mails over de meldingen
  • Analyse gebaseerd op geanonimiseerd opgeslagen gegevens

Hoe beschermen wij informatie?

De volgende maatregelen zijn getroffen om informatie te beschermen:
  • Wij nemen passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen om misbruik van, en ongeautoriseerde toegang tot, uw persoonsgegevens te beperken. Zo maken wij gebruik van strikte veiligheidsprocedures en toegangscontrole. VeiligWerk maakt daarnaast gebruik van beveiligde verbindingen (Secure Sockets Layer of SSL), waarmee alle informatie tussen u en de website wordt afgeschermd.
  • Wachtwoorden worden versleuteld opgeslagen middels one-way encryption
  • Ten behoeve van analyse en veiligheid worden gegevens over toegang tot de server geanonimiseerd opgeslagen

Gebruiken wij cookies?

Cookies kunnen worden gebruikt voor de werking van de applicatie, zoals bijvoorbeeld de opslag van authenticatie tokens. Er worden geen cookies gebruikt voor tracking of andere doeleinden.

Stellen wij gegevens beschikbaar voor anderen?

Wij verkopen, verhandelen of versturen op geen enkele wijze persoonlijk identificeerbare informatie aan anderen. Hieronder vallen niet de partijen welke ons ondersteunen in het operationeel houden van onze website en diensten, het uitvoeren van onze dienstverlening en het ondersteunen daarvan, zo lang als deze partijen overeenkomen deze informatie vertrouwelijk te behandelen.
Mogelijk kunnen wij besluiten gegevens te ontsluiten aan anderen wanneer wij dit toepasselijk achtten ten aanzien van het voldoen aan wet- en regelgeving, het toepassen van onze algemene voorwaarden, het beschermen van onze rechten of die van anderen, of uit veiligheidsoverwegingen.

Wat zijn uw rechten als gebruiker?

Als gebruiker van de dienst "VeiligWerk" stemt u in met het gebruik van uw gegevens zoals aangegeven in deze privacy policy. U heeft als gebruiker van de dienst "VeiligWerk" ten allen tijde de mogelijkheid en het recht om deze toestemming in te trekken en / of uw gegevens te laten verwijderen. Hiertoe kunt u contact opnemen middels de gegevens zoals weergegeven in deze privacy policy.

Gebruikersvoorwaarden

Naast deze privacy policy zijn bij uw gebruik van onze dienst onze Gebruikersvoorwaarden van toepassing. Deze vind u hier.

Uw toestemming en instemming

Door gebruik te maken van de dienst "VeiligWerk" gaat u akkoord met deze privacy policy.

Wijzigingen aan onze privacy policy

Wanneer wij besluiten onze privacy policy te wijzigen zal deze op deze locatie worden bijgewerkt.
De laatste wijziging op deze privacy policy heeft plaatsgevonden op 01/07/2018.

Hoe kunt u contact met ons opnemen?

Mocht u vragen hebben betreffende deze privacy policy dan kunt u contact met ons opnemen middels onderstaande contactgegevens:
VeiligWerk B.V.
Leeuwenveldseweg 14f
1382 LX Weesp
support@veiligwerk.net

Privacy Policy "SafetyFirst" service

Index

Applicability of this privacy policy.

This privacy policy applies to the "SafetyFirst" service offered via the app and associated website https://veiligwerk.net. This includes all software and underlying applications in which data is processed, stored and applied in respect of the service.

What information do we collect?

SafetyFirst processes your personal data. In doing so, VeiligWerk b.v. acts as a processor within the meaning of the General Data Protection Regulation (AVG).

The data we record from you are:

  • Date of registration
  • (business) email address and telephone number
  • First and last name
  • All the data you enter in a report or other type of form
  • The user's location when making a report, if he/she chooses the option to use the current location.
  • Additional relationships (e.g. belonging to business unit, manager, organisation name)
  • Transmitted notification(s)
  • Name of project

We do not retain the data provided for longer than necessary to achieve the purposes stated in these terms of use and SaaS agreement between the using company and SafetyFirst. We apply the statutory retention period of 7 years, depending on the data and documents. Data is deleted from the system within 60 days when the client's use of SafetyFirst (your employer / client) ceases.

What data does VeiligWerk request access to?

  • Give permission on the VeiligWerk.net website:
    When creating a report, if the user chooses the "Use current location" option, the browser asks for permission to use the current location. Passing on the location is essential for resolving unsafe situations, but the user can also choose not to give permission and add the location himself.
  • Giving permission in the SafetyFirst app:
    When using the SafetyFirst app for the first time, the user is asked to give SafetyFirst access to the location facilities. Passing on the location is essential for resolving unsafe situations.
    When creating the first report, SafetyFirst requests access to photos or/and to the camera to add a photo to the report. Adding a photo is not mandatory but it makes the reported situation clearer and helps resolve dangerous situations.

What do we do with this information?

All the information we collect can be used in the following ways:
  • The operation and application of the application
  • Sending push messages and e-mails about the notifications
  • Analysis based on anonymised stored data

How do we protect information?

The following measures are in place to protect information:
  • We take appropriate technical and organisational security measures to limit misuse of, and unauthorised access to, your personal data. For example, we use strict security procedures and access control. SecureWerk also uses secure connections (Secure Sockets Layer or SSL), which shield all information between you and the website.
  • Passwords are stored encrypted using one-way encryption
  • For the purposes of analysis and security, data about access to the server is stored anonymously

Do we use cookies?

Cookies may be used for the operation of the application, such as storing authentication tokens. No cookies are used for tracking or other purposes.

Do we make data available to others?

We do not sell, trade or transmit personally identifiable information to others in any way. This does not include parties who assist us in operating our website and services, conducting our business and providing support, so long as those parties agree to keep this information confidential.
We may decide to disclose data to others when we believe it is appropriate to do so in order to comply with laws and regulations, enforce our terms and conditions, protect our rights or those of others, or for security reasons.

What are your rights as a user?

As a user of the "SafetyFirst" service, you consent to the use of your data as indicated in this privacy policy. As a user of the "SafetyFirst" service, you have the option and right to withdraw this consent and/or have your data deleted at any time. To this end, you can contact us using the details as shown in this privacy policy.

Your consent and agreement

By using the "SafetyFirst" service you agree to this privacy policy.

Changes to our privacy policy

When we decide to change our privacy policy it will be updated at this location.
The last change to this privacy policy took place on 01/07/2018.

Contact

VeiligWerk B.V.
Leeuwenveldseweg 14f
1382 LX Weesp
support@veiligwerk.net